جلسه هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی شورای ارتقای سطح سلامت کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان درراستای بررسی روند اجرایی برنامه ملی خودمراقبتی سازمانی با محوریت سبک و شیوه زندگی سالم و محیط کار سالم در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد.
در این جلسه که دکتر خرسندی معاون بهداشتی، دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه بهداشت، مهرابی مسئول امور عمومی شبکه و اعضای شورای ارتقای سطح سلامت شبکه حضور داشتند، صرفی دبیر شورای ارتقای سلامت، به بیان اهداف برنامه محیط کار سالم و برنامه عملیاتی شبکه بهداشت و درمان دامغان به عنوان یکی از سازمان های حامی سلامت پرداخت.
در ادامه مصوبات جلسه پیش بیان و حاضران در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای موضوع جلسه مطرح کردند و موارد تایید شده مصوب شد.