جلسه هماهنگی درون بخشی به مناسبت هفته سلامت بانوان در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

جلسه هماهنگی درون بخشی به مناسبت هفته سلامت بانوان در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هماهنگی درون بخشی به مناسبت هفته سلامت بانوان با حضور مدیران و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا میر علی اکبری کارشناس مسئول برنامه سلامت بانوان شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن بیان شعار هفته " بانوی سالم، خانواده سالم، جامعه سالم "، در خصوص اهمیت موضوع، محور اصلی فعالیت ها در هریک از روزهای هفته ملی و اهمیت افزایش آگاهی زنان در جنبه های مختلف سلامت شامل سلامت روان، سلامت باروری و سبک زندگی سالم، ترویج رویکرد خود مراقبتی در بین زنان به منظور مراقبت از خود و خانواده، مطالبی را عنوان نمود.

 همچنین در راستای دستیابی به اهداف برنامه و با شکوه برگزار شدن هفته مذکور توسط کارشناسان، پیشنهاداتی در راستای سلامت جسمی و روانی کارکنان مطرح شد.

  • کد خبر : 47470
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *