جلسه هماهنگی با رابطان کاروان راهیان نور دانشجویی شهرستان گرمسار در خصوص تاکید بر اقدامات بهداشتی برگزار شد

جلسه هماهنگی با رابطان کاروان راهیان نور دانشجویی شهرستان گرمسار در خصوص تاکید بر اقدامات بهداشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402 جلسه هماهنگی با رابطان کاروان راهیان نور دانشجویی شهرستان گرمسار با حضور مجیدی رابط هماهنگ کننده کاروان راهیان نور دانشجویی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شاه حسینی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به بیان نکات بهداشتی و معرفی برنامه پزشکی خانواده پرداخت و در ادامه هاشم شاه حسینی کارشناس مسئول واحد مبارزه بیماری ها مطالبی دراستای اهمیت رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل پیشگیری از بیماری های تنفسی را بیان نمود.

همچنین مهندس حاجیان در راستای شستشوی صحیح دست و راه های پیشگیری از بیماری های واگیر و مسمومیت غذایی توضیحاتی ارائه نمود و در پایان با توزیع پمفلت های آموزشی در خصوص بیماری ها، به سوالات حاضران  پاسخ داده شد.

  • کد خبر : 49781
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر