جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مسئولان پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان

جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مسئولان پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با مسئولین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در سالن جلسات EOC این مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از عملکردهای پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان گفت: پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان باتوجه به گزارشات آماری از جمله پر ماموریت ترین پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه می باشند و با توجه به افزایش ماموریت ها در  سطح شهرستان سمنان این مرکز توانسته است با راه اندازی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ١٧ شهریور کیفیت ارائه خدمات را افزایش دهد.

قرائیان با اشاره به این نکته که خوشبختانه با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته توسط این مرکز مجوز مورد نیاز جهت راه اندازی پایگاه ۶ شهری سمنان از سوی سازمان اورژانس کشور اخذ گردیده و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بانوان شهرستان سمنان تا چند هفته دیگر رسما آغاز به کار خواهد کرد.

در ادامه جلسه مسئولان پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی مسائل و مشکلات پایگاه های خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در پایان جلسه از زحمات بینائی مسئول اسبق اورژانس پیش بیمارستانی و حسینی مسئول پیگیری امور پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان با اهدا هدیه و لوح تقدیر و تشکر و قدردانی شد.

لازم به ذکر است: در این جلسه رئیس اداره عملیات اورژانس پیش بیمارستانی، مسئول هماهنگی امور مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی و مسئول ناحیه پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 48787
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر