جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با رئیس بیمارستان پانزده خرداد مهدی شهر

جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با رئیس بیمارستان پانزده خرداد مهدی شهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز پنجشنبه ٢۴ اسفند ١۴٠٢ جلسه هم اندیشی با حضور قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، دکتر تبیانیان رئیس بیمارستان 15 خرداد مهدی شهر در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این خصوص گفت: جلسات هم اندیشی با مدیران مراکز درمانی و تعامل و هماهنگی مطلوب برای انتقال بیماران اورژانسی نقش موثری در تسریع و تسهیل فرایند اعزام و تحویل بیماران در کوتاه ترین زمان به مراکز درمانی مناسب برای دریافت خدمات تخصصی پزشکی خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به تجهیز پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای مهدی شهر و شهمیرزاد به دستگاه تله مدیسین این شهرستان آماده ارائه خدمات تخصصی تر به بیماران سکته حاد قلبی (٢۴٧) می باشد.

در این جلسه مدیر داخلی، مترون و مسئول مدیریت خطر بلایا بیمارستان پانزده خرداد،مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهدی شهر، مسئول پایگاه اورژانس شهمیرزاد و کارشناسان ستادی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حضور داشتند.

  • کد خبر : 50250
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر