جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان با نمایندگان شرکت ملی نفت شهرستان های سمنان و شاهرود برگزار شد

جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان با نمایندگان شرکت ملی نفت شهرستان های سمنان و شاهرود برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان با منصوری، ساعدی  و رحیمی تالاری نمایندگان شرکت ملی نفت  شهرستان های سمنان و شاهرود در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مهندس علی قزوین لو کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای شهرستان در خصوص اجرای طرح کهاب و بررسی نواقص بهداشتی جایگاه شرکت نفت و ارائه مدارک و مستندات لازم به همراه ارائه طریق جهت ارتقاء وضعیت کاری نیروی شاغل برگزار شد.

  • کد خبر : 51577
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر