جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان با نمایندگان شرکت ملی نفت شهرستان های سمنان و شاهرود برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه مشترک مرکز بهداشت شهرستان سمنان با منصوری، ساعدی و رحیمی تالاری نمایندگان شرکت ملی نفت شهرستان های سمنان و شاهرود در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه با حضور دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مهندس علی قزوین لو کارشناس مسئول واحد مهندسی بهداشت حرفه ای شهرستان در خصوص اجرای طرح کهاب و بررسی نواقص بهداشتی جایگاه شرکت نفت و ارائه مدارک و مستندات لازم به همراه ارائه طریق جهت ارتقاء وضعیت کاری نیروی شاغل برگزار شد.
لینک کوتاه خبر :