جلسه فصلی شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه فصلی شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه کارگروه هم اندیشی و هم افزایی تیم مدیریتی حوزه درمان دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر فتحعلیان مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی، دکتر سعدالدین مدیر نظارت و اعتباربخشی و روسای اداره های پرستاری و اقتصاد درمان دانشگاه در روز سه شنبه 25 مهر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی در خصوص مشروح اقدمات و فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با مصوبات جلسات قبلی شورا ارائه شد و سپس در خصوص موضوعات قابل طرح در اجلاسیه معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، جلسه آتی هیئت رئیسه دانشگاه و جلسه کارگروه مبتنی بر عملکرد تبادل نظر انجام شد.

همچنین مقرر گردید در جلسه آتی شورای مدیران، شاخص های احصا شده و ابلاغی از سوی وزارت متبوع مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و راهکارهای اجرایی برای بهبود آن ارائه شود.

  • کد خبر : 47092
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *