جلسه شورای مدیران معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه شورای مدیران معاونت آموزشی دانشگاه روز شنبه 28 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت آموزشی ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر مجید میرمحمدخانی معاون آموزشی دانشگاه و مدیران ستادی تشکیل شد، موضوعات مهمی در راستای اجرای برنامه های آموزشی به منظور ارتقای کمی و کیفی فرآیندهای آموزشی در دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به اهمیت مسئولیتهای مدیریتی در سیستم های آموزشی جهت پیشبرد اهداف بر اجرای برنامهها و مصوبات قبلی تأکید و دستورات لازم در خصوص ارتقا فرآیند های آموزشی را صادر نمود.
لینک کوتاه خبر :