جلسه جهت برگزاری آزمون صلاحیت بالینی مطلوب برای دانشجویان پزشکی برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری مطلوبتر آزمون صلاحیت بالینی مطلوب (روایی و پایایی بالا) برای دانشجویان پزشکی با حضور دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزش دانشگاه، دکتر معماریان سرپرست دانشکده پزشکی و سایر مسئولان مرکز مهارت های بالینی در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.
در این جلسه ضمن قرائت آیین نامه آزمون صلاحیت بالینی، تصمیماتی در خصوص ارائه برنامه و دستور العمل برای ترغیب اعضای هیات علمی نسبت به مشارکت در برگزاری آزمون اسکی و تامین بودجه جهت ایجاد ساختار کالبدی مناسب و استاندارد ضروری گرفته شد.
لینک کوتاه خبر :