جلسه جهت برگزاری آزمون صلاحیت بالینی مطلوب برای دانشجویان پزشکی برگزار گردید

جلسه جهت برگزاری آزمون صلاحیت بالینی مطلوب برای دانشجویان پزشکی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری مطلوب‌تر آزمون صلاحیت بالینی مطلوب (روایی و پایایی بالا) برای دانشجویان پزشکی با حضور دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزش دانشگاه، دکتر معماریان سرپرست دانشکده پزشکی و سایر مسئولان مرکز مهارت های بالینی در سالن جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این جلسه ضمن قرائت آیین نامه آزمون صلاحیت بالینی، تصمیماتی در خصوص ارائه برنامه و دستور العمل برای ترغیب اعضای هیات علمی نسبت به مشارکت در برگزاری آزمون اسکی و تامین بودجه جهت ایجاد ساختار کالبدی مناسب و استاندارد ضروری گرفته شد.

 

  • کد خبر : 44910
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *