جلسه توجیهی و هماهنگی نماینده های مراقبان سلامت دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد

جلسه توجیهی و هماهنگی نماینده های مراقبان سلامت دانشگاه با حضور معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه توجیهی و هماهنگی نماینده های مراقبان سلامت با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان، مهندس دارایی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر رهبر سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقای سلامت و مسئولان گروه ها و واحد های فنی معاونت بهداشتی به همراه متولیان مراقبان سلامت در ستاد شهرستان و نماینده های مراقبان سلامت در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اهداف جلسه از جمله بررسی مسائل فنی، تبادل اطلاعات و تجربیات دو طرفه را تبیین نمود و همچنین مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه به نقش محوری مراقبین سلامت به عنوان سربازان خط مقدم سلامت در مناطق شهری اشاره و بر برگزاری این گونه جلسات با هدف تسریع در شناسایی، حل مسایل و چالش ها در حوزه فنی و تخصصی تاکید کرد.

در ادامه دکتر محمدناصر رهبر سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط مراقبان سلامت تشکر نمود و در خصوص اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بر اساس دستورعمل های ابلاغی از سوی وزارت و همچنین لزوم احصای آمار و شاخص های بهداشتی توسط مراقبان سلامت نکاتی را توضیح داد.

سپس نفیسه بنایی به عنوان متولی مراقبان سلامت در معاونت بهداشتی در خصوص انتظارات از نماینده های مراقبان سلامت و اهداف کلان وزارت بهداشت مطالبی را بیان نمود و در پایان اعضای حاضر در جلسه به بحث، تبادل نظر و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای ارتقای کیفیت خدمات برنامه های مختلف حوزه بهداشت، مسایل مرتبط با سامانه ها، برخی از فرایندها و ... پرداختند و برای رفع مسائل بیان شده، پیشنهادات و راهکارهای لازم تبیین و توضیح داده شد.

 

  • کد خبر : 55603
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *