جلسه توجیهی و آموزشی گزینش دانشگاه برگزار شد

جلسه توجیهی و آموزشی گزینش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه سال جاری جلسه توجیهی و آموزشی گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
 
در این برنامه آموزشی که  آشنایی با ضوابط و قوانین گزینش برای حاضران در جلسه بیان شد.
  در راستای کلیات ضوابط گزینش مطالبی ارائه نمود و سپس به سوالات حاضران در جلسه، پاسخ داده شد.
  • کد خبر : 44604
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *