جلسه توجیهی و آموزشی گزینش دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه سال جاری جلسه توجیهی و آموزشی گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این برنامه آموزشی که آشنایی با ضوابط و قوانین گزینش برای حاضران در جلسه بیان شد.
در راستای کلیات ضوابط گزینش مطالبی ارائه نمود و سپس به سوالات حاضران در جلسه، پاسخ داده شد.
لینک کوتاه خبر :