جلسه توجیهی طرح ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کارکنان و مراکز سطوح محیطی برگزار شد

جلسه توجیهی طرح ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کارکنان و مراکز سطوح محیطی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه توجیهی طرح "ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کارکنان و مراکز سطوح محیطی" با حضور دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه، همکاران حوزه گسترش شبکه شهرستان ها و ستاد معاونت بهداشتی، به منظور تبیین موضوع و آشنایی با فرایند ارزیابی کمی و کیفی عملکرد، نحوه احصاء اطلاعات موردنیاز و تنظیم گزارش عملکرد نهایی در سالن جلسات امام جواد(ع) این معاونت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر فریور با بیان اهداف و ضرورت فرآیند ارزیابی عملکرد کمی و کیفی کارکنان و مراکز تحت پوشش دانشگاه، به ارائه آموزش های لازم پیرامون نحوه کار با نرم افزار ثبت، تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده ها و گزارش ارزیابی عملکرد واحدهای ارائه خدمت شهرستان سمنان که در سال گذشته پایلوت برنامه بود، پرداخت.

بخش پایانی جلسه نیز، به طرح و بررسی پیشنهادات و نظرات همکاران در خصوص اجرای برنامه اختصاص یافت. مقرر شد طرح پیشگفت از ابتدای پاییز سال جاری در شهرستان ها اجرا شود.

  • کد خبر : 58574
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *