جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در دانشکده تغذیه و علوم غذایی مسقر در آرادان برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در دانشکده تغذیه و علوم غذایی مسقر در آرادان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یک شنبه مورخه 27 آبان ماه سال جاری جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در دانشکده تغذیه و علوم غذایی مسقر در آرادان با حضور دکتر یوسفی رییس دانشکده، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان ورودی جدید در سالن آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

ابتدای این نشست دکتر یوسفی رییس دانشکده  تغذیه و علوم غذایی مسقر در آرادان ضمن خیرمقدم به دانشجویان و آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای آنان، به معرفی دانشکده، هیات علمی، کارکنان و ... پرداخت و سپس مطالبی در خصوص مسائل آموزشی، رفاهی و فرهنگی بیان کرد.

در ادامه این مراسم دانشجویان با قوانین و مقررات آموزشی آشنا و به سوالات دانشجویان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داده و بسته های فرهنگی بین دانشجویان توزیع شد.

  • کد خبر : 54310
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *