جلسه توجیهی بدو ورود برای دانشجویان ورودی جدید در بیمارستان ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه توجیهی بدو ورود برای دانشجویان اینترن و استاجر ورودی جدید بیمارستان ولایت در شاهنزدهم فروردین ماه 1402 در کلاس شماره یک آموزش برگزار شد.
معاون آموزشی بیمارستان ولایت در این جلسه توجیهی بیان کرد: برابر سنجه های آموزشی بسته اعتباربخشی بیمارستان ها و به منظور توجیه فراگیران در بدو ورود به این مرکز، در طی این برنامه، دانشجویان با محیط آموزشی، اعضاء هیات علمی، مدیریت بیمارستان و مقررات داخلی بیمارستان و واحد آموزش آشنا شوند.
مسعوده باباخانیان ادامه داد: ایمنی و بهداشت، رعایت حقوق بیمار، نحوه ارتباطات درون و برون سازمانی، امکانات آموزشی مجموعه، نحوه تکمیل پرونده بیماران، نحوه همکاری فراگیران در آموزش، شناخت استانداردهای زیست محیطی و آیین نامه پوشش رفتار حرفه ای مواردی هستند که دونشجویان باید به آن ها توجه نمایند.