جلسه برون بخشی گرامیداشت هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه برون بخشی هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان با حضور پیام گزاران سلامت، سازمان های مردم نهاد (سمن ها)، رئیس مجمع خیرین دانشگاه و کارشناسان ستاد در سالن سلامت مرکز بهداشت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، مطالبی در راستای اهداف بزرگداشت هفته سلامت با شعار " سر آغازی سلامت، آینده ای سر آمد " و اهمیت انجام غربالگری جهت تشخیص زود هنگام بیماری ها و اهمیت سلامت خانواده ارائه نمود.
در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شهرستان سمنان نیز پیرامون اهداف، روز شمار هفته سلامت، اهمیت سلامت مادران و نوزادان، پیشگیری از مرگ و میر مادران، دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت در بازه های زمانی پیش، حین و پس از زایمان و انتظارات از سایر اداره های شهرستان توضیحاتی را ارائه نمود.
در پایان این نشست درراستای اجرای بهتر برنامه ها حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :