جلسه بروز رسانی فرایند ترخیص بیماران در مراکز درمانی برگزار شد

جلسه بروز رسانی فرایند ترخیص بیماران در مراکز درمانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه بروز رسانی فرایند ترخیص بیماران در مراکز درمانی و مشخص نمودن وظایف پرسنل درمانی مرتبط در این فرآیند با حضور سرپرست معاونت درمان، مدیر درمان، مدیر گروه روانپزشکی، رئیس و مدیر داخلی بیمارستان کوثر، مدیر اداره حقوقی دانشگاه، مدیر اداره پرستاری، کارشناس مسئول امور بیماری های درمان و تمامی روانشناسان و مددکاران مراکز درمانی تحت پوشش  دانشگاه در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه فرایند پذیرش و بستری بیماران روانی اورژانس و غیر اورژانس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ و طی صورتجلسه به کلیه مراکزدرمانی و دستگاههای ذیربط ابلاغ شد و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت مطرح و دیدگاه های حاضرین در خصوص برون رفت از پیامدهای احتمالی عدم تمکین بیماران یا خانواده های آنها از دستورات درمانی گرفته شد.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده، مقرر شد که برای رفع برخی از ابهامات و نگرانی ها،  اداره حقوقی دانشگاه  ضمن تفهیم وضعیت اورژانسی بیماران در بیمارستان ها، موارد ابهامی را از دادستانی استان استعلام و تعیین تکلیف نمایند.

  • کد خبر : 45065
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *