جلسه بررسی مسائل مربوط به پایش جامع وزارتی از برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل مربوط به پایش جامع وزارتی انجام شده از برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرستان مهدیشهر با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی معاونت، همکاران حوزه گسترش شبکه معاونت و مدیریت و همکاران شبکه بهداشت و درمان مهدیشهر در روز یکشنبه هفتم آبان ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
با توجه به اینکه ناظران اعزامی از وزارت بهداشت در روز سه شنبه دوم آبان ماه سال جاری از برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهرستان مهدیشهر بازدید نمودند، در این جلسه ضمن بیان نقاط قوت و ضعف پایش انجام شده، چالش های موجود ارائه و بررسی شد.
دکتر کسائیان در خصوص اهمیت اجرای برنامه براساس ظرفیت موجود و ارتقای شاخص ها تاکید و در ادامه مهندس دارائی به اهمیت نظارت بیشتر واحدهای فنی بر ارتقای شاخص ها و افزایش مراقبت ها اشاره نمود.
معاون فنی معاونت بیان داشت: آموزش عمومی کارکنان و مردم نیاز به تقویت بیشتری دارد و در این خصوص لازم است مداخلات موثری از سوی واحدهای مرتبط صورت پذیرد.