جلسه بررسی شاخص های بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهری دامغان

جلسه بررسی شاخص های بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهری دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه بررسی و آنالیز شاخص های بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاه های سلامت شهرستان دامغان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی، مسئولان واحدهای ستادی و پزشکان مسئول مراکز خدمات جامع سلامت شهری برگزار شد و شاخص های بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن تشکر از زحمات این عزیزان، با بیان اینکه بررسی شاخص های بهداشتی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده و مداخله اثر بخش در ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه صورت گرفته است، گفت: مهمترین هدف از برگزاری این جلسات بررسی عملکرد و ارزیابی نحوه خدمت‌ رسانی به مراجعه‌ کنندگان  و بررسی روند ارتقای شاخص‌های بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت می‌باشد.

دکتر سید حسن تقوی ضمن مهم دانستن بررسی عملکرد شاخص های بهداشتی، افزود: بررسی شاخص های بهداشتی در اجرای اولویت های برنامه سلامت محور در جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه ریزی در زمینه های مختلف بهداشتی را سهولت می بخشد.

در این جلسه پزشکان مسئول مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش به تفکیک گزارشی از عملکرد شاخص های  مرکز خود ارائه کرده و نیز مشکلات، چالش ها و نقاط  قوت و ضعف مورد بررسی و تدابیر لازم جهت رفع و افزایش کیفیت عملکرد مراکز اتخاذ شد.

  • کد خبر : 48871
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر