جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه در بیمارستان ولایت دامغان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز سه شنبه پنجم دی ماه سال جاری جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در بیمارستان ولایت شهرستان دامغان برگزار گردید.
در این دوره آموزشی که دکتر حمیدرضا ثامنی مدیر گزینش، کارشناسان ستادی گزینش، دکتر زارع زاده رئیس، مسئولان و مدیران بخش های مختلف بیمارستان ولایت دامغان حضور داشتند، ابتدا دکتر ثامنی از زحمات ارزشمند همکاران در جهت تامین سلامت مردم عزیز تقدیر و تشکر نمود.
مدیر گزینش دانشگاه سپس مطالبی را در راستای آشنایی با ضوابط و قوانین گزینش برای حاضران در جلسه بیان نمود و در پایان نیز در یک فضای بسیار صمیمی به سوالات و مسائل حاضران در جلسه، پاسخ داده شد.