جلسه آموزشی برای کارگران کارخانه کربنات سدیم به مناسبت هفته سلامت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه 12 اردیبهشت سال 1402، واحد سلامت محیط کار با همکاری واحد های سلامت روان و سلامت خانواده جلسه آموزشی برای کارگران کارخانه کربنات سدیم برگزار شد.
در این جلسه مهندس خسروجردی مسئول واحد بهداشت حرفه ای پیرامون هفته سلامت و روز شمار این هفته و همچنین اهمیت سلامت در محیط کار مطالبی را بیان نمود و سپس عبدوس مسئول سلامت خانواده با توجه به پیشرو بودن هفته جمعیت و بحران سالمندی کشور، به بیان عوارض تک فرزندی و نحوه مدیریت مالی در خانواده پرداخت.
در پایان فاضلی مسئول سلامت روان درخصوص تاب آوری و مهارت های برقراری ارتباط موثر در محیط خانواده مطالبی را بیان کرد.
لینک کوتاه خبر :