جلسه آموزشی با موضوع بلوغ در دوران نوجوانی و اهمیت تغذیه سالم در این دوران در شهرستان سرخه

به مناسبت هفته سلامت 1402

جلسه آموزشی با موضوع بلوغ در دوران نوجوانی و اهمیت تغذیه سالم در این دوران در شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سومین روز از هفته سلامت؛ برنامه آموزشی با موضوع بلوغ در دوران نوجوانی و اهمیت تغذیه سالم در این دوران توسط فاضلی کارشناس سلامت روان و صادقی کارشناس تغذیه شهرستان سرخه در مدرسه  شهید حسن حسنان این شهرستان برگزار شد.

کارشناس سلامت روان مطالبی در ارتباط با اهمیت سلامت روان در دوران بلوغ ارائه و بیان کرد: در دوران بلوغ  به دلیل تغییرات هورمونی تغییرات خلق نیز مشاهده می شود و به همین جهت لزوم مهارت آموزی برای این گروه هدف مهم می باشد.

فاضلی راهکارهای لازم برای پیشگیری و کنترل بروز علائم خلقی دوران بلوغ را بیان داشت و در ادامه کارشناس تغذیه در خصوص اهمیت تغذیه سالم در دوران نوجوانی و بلوغ و نقش ریز مغذی ها در رشد و تکامل مطالبی بیان و بر اهمیت مصرف مکمل آهن و ویتامین دی در دانش آموزان تاکید نمود.

در پایان کارشناسان پاسخگوی سوالات دانش آموزان بودند.

  • کد خبر : 43803
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *