جلسه آشنایی با اعتبار بخشی موسسه ای ویژه کارکنان ستادی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آشنایی با اعتبار بخشی موسسه ای ویژه کارکنان ستادی دانشگاه با حضور مدیران حوزه معاونت های ستادی دانشگاه، مسئولان دبیرخانه های جامع عدالت، تعالی و بهره وری، اعتبار بخشی های دانشگاه، کارشناسان و کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز یکشنبه چهارم تیر ماه در سالن همایش امام رضا (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر فرید غریبی معاون آموزشی و پژوهشی معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و عضو اصلی کمیته اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه ضمن اشاره بر تاریخچه و سیر تکوینی اعتبار بخشی، بر پیامدهای مثبت اعتبار بخشی موسسه ای در تضمین و ارتقای کیفیت خدمات دانشگاه تاکید نمود.
دکتر بهروز کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی های دانشگاه ضمن ابراز تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های انجام شده توسط تمامی مجموعه دانشگاه، بر ضرورت مشارکت تمامی ذی نفعان دانشگاه در اعتبار بخشی و بهبود کیفیت خدمات دانشگاهی تاکید نمود.
مریم نصیری مدیر منابع انسانی دانشگاه نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر از حضور پر شور کارکنان ستادی در اعتبار بخشی موسسه ای، از برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای بهبود و ارتقای کیفیت سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان خبر داد.