جشنواره غذای سالم در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

جشنواره غذای سالم در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جشنواره غذای سالم به مناسبت هفته سلامت و روز ماما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر یدالهی مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در سالن همایش این شبکه برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه بر لزوم رواج تغذیه سالم بخصوص در بین همکاران شرکت کننده برای داشتن نسل های سالم تر تاکید کرد و در ادامه صادقی کارشناس تغذیه با تاکید بر رعایت الگوی غذای سالم هدف از این جشنواره را تنوع در مصرف غذاها با حبوبات،تهیه غذاها با طعم جدید با انواع سبزی ها و تهیه غذاهای سرخ کردنی با حداقل میزان مصرف روغن عنوان کرد. 

در پایان این جشنواره هدایایی به رسم یاد بود به شرکت کنندگان اهدا شد.

  • کد خبر : 44091
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *