جشن میلاد بانوی مهر وماه حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

جشن میلاد بانوی مهر وماه حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت میلاد بانوی مهر و ماه حضرت فاطمه زهرا س و گرامیداشت روز مادر و زن، جشنی روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه سال جاری در لابی مدیریت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر به همراه جمعی از مسئولین با حضور در لابی مدیریت در ساعات آغازین روز کاری  با اهدا گل از همکاران خانم قدردانی نمود.

دکتر فروزش فرد ضمن تبریک این روز به بانوان این مرکز اظهار کرد: مادران و زنان، موقعیت انسان سازی و تعالی انسان را با پرورش روح و جسم آدمی در اختیار دارند و طبیعتا بر مبنای اصول شرعی، اخلاق حرفه ای و انسانی تکریم مادر و زن و حفظ کرامت آنان مهم و ارزنده است.

مسئولان بخشهای مختلف بیمارستان نیز با برگزاری جشن در بخش ها این روز را گرامی داشتند.

 

  • کد خبر : 49029
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر