تقویت تعاملات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شرکت مخابرات منطقه‌ای با هدف توسعه زیرساخت‌های فناوری

تقویت تعاملات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شرکت مخابرات منطقه‌ای با هدف توسعه زیرساخت‌های فناوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۴، مهندس دارایی مدیر عامل، مهندس شاهجویی معاون و دکتر قزوینان مدیر بازرگانی شرکت مخابرات منطقه سمنان با دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، سرپرست علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تعامل مثبت دانشگاه با شرکت مخابرات، از همکاری‌های گذشته قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود این همکاری‌ها منجر به توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه شود.

دکتر علی رشیدی پور تأکید کرد: در دنیای امروز، توسعه فناوری بدون هم‌افزایی نهادهای علمی و خدماتی امکان‌پذیر نیست. دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آمادگی کامل دارد تا در مسیر گسترش زیرساخت‌های تکنولوژی و فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از آن، همکاری‌های گسترده‌تری با شرکت مخابرات داشته باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه سمنان نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر رشیدی‌پور و قدردانی از همکاری‌های مستمر میان دو مجموعه، ابراز امیدواری کرد تعاملات دوجانبه با هدایت علمی دانشگاه و تلاش‌های پیگیر مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، بیش از پیش ارتقا یابد.

در این نشست، مروری بر همکاری‌های چند ساله میان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شرکت مخابرات منطقه‌ای صورت گرفت و طرفین بر استمرار و تقویت همکاری‌ها در آینده تأکید کردند.

لازم به ذکر است: در این نشست مهندس همتیان مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشت.

 
 
 
  • کد خبر : 57412
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *