تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه از کارکنان حوزه بهداشت حرفه ای این شهرستان

تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه از کارکنان حوزه بهداشت حرفه ای این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه 1403 دکتر سهراب یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه فرا رسیدن روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را گرامی داشت و از زحمات مهندس رضا خسروجردی کارشناس مسئول و الهام جهان‌تیغ کارشناس بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه قدردانی نمود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در آئین تجلیل از کارکنان حوزه بهداشت حرفه ای این شبکه، بیان کرد: نامگذاری نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی بهداشت حرفه‌ای فرصتی مغتنم برای گرامیداشت از خدمات صادقانه فعالانه این عرصه از بهداشت و سلامت است.

دکتر سهراب یداللهی ادامه داد: روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای در واقع یک هدف گذاری سالیانه بین‌المللی برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتاسر جهان است. در جهان امروز، نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی است و بهداشت حرفه‌ای رشته‌ای است که برای حفظ و تامین سلامت کارکنان تلاش می‌کند و همین امر نشان‌دهنده اهمیت بالای این رشته است.

وی افزود: بی‌شک بدون حضور کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و آموزش‌ها و نظارت‌های آنان، سلامت کارکنان و کارگران به خطر افتاده و همین امر می‌تواند ضررهای جبران‌ ناپذیری به چرخه تولید وارد کند.

 

  • کد خبر : 51718
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر