تقدیر استانداری سمنان از موفقیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جبهه اطلاعرسانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مهدی آقا براری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با ارسال نامهای از زحمات و تلاشهای کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درراستای پوشش خبری و اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با جنگ 12 روزه تحمیلی رژیم صیهونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، قدردانی کرد.
در این نامه با اشاره به روز خبرنگار و اهمیت اطلاعرسانی صحیح، از نقشآفرینی مؤثر روابط عمومی دانشگاه در پوشش خبری و بازتاب رویدادهای مرتبط با جنگ ۱۲ روزه و تعامل سازنده و مستمر با خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر شده است و همچنین معاون استاندار سمنان تعهد، مسئولیتپذیری و همدلی با آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را از ویژگیهای ارزشمند فعالیتهای مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برشمرد و برای ایشان توفیق روزافزون در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو کرد.
متن این نامه به شرح زیر است:
جناب آقای کارن یحیائی
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
با سلام و احترام؛
ضمن گرامیداشت فرخنده روز خبرنگار، بدینوسیله از تلاشها و اقدامات ارزشمند جنابعالی در پوشش خبری و اطلاعرسانی رویدادهای مرتبط با جنگ ۱۲ روزه تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، همچنین تعامل مؤثر، سازنده و مستمر با خبرنگاران و اصحاب رسانه که نقش بسزایی در بازتاب دقیق و بهموقع رویدادها و تحولات جبهه اطلاعرسانی استان ایفا میکنند، صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.
بیتردید نقشآفرینی مؤثر شما در این عرصه، جلوهای از تعهد، مسئولیتپذیری و همدلی با آرمانهای والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) بوده و شایسته تحسین است. امید است با اتکال به خداوند متعال، همچنان در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای جایگاه روابط عمومی استان، موفق و سربلند باشید.
مهدی آقا براری
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی
استانداری سمنان