تقدیر از پرستاران حامی طرح ایتام در شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراسم تقدیر و تشکر از حامیان طرح ایتام شهرستان سرخه از پرستاران حامی طرح ایتام به عنوان پرستاران ایتام قدردانی شد.
در این مراسم که فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان سرخه و جمعی از مسئولان شهرستانی و پرستاران شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار شهرستان سرخه ضمن عرض تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار، به خدمات ارزنده کادر بهداشت و درمان در جهت حفظ سلامتی مردم شهرستان اشاره نمود.
کرمانی با تاکید بر اینکه خدمات پرستاران زحمت کش در تمام عرصه ها قابل ستایش است، گفت: زحمات حامیان در طرح ایتام که به عنوان پرستاران ایتام می باشند، قابل تقدیر می باشد.
لینک کوتاه خبر :