تقدیر از بهورزان و مراقبین سلامت موفق در زمینه مشاوره فرزندآوری و افزایش موالید زنده در نماز جمعه دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ همزمان با هفته سلامت، مراسم تقدیر از بهورزان و مراقبان سلامت موفق در زمینه مشاوره فرزندآوری و افزایش موالید زنده در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان در بین نمازگزاران برگزار شد.
ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمیان امام جمعه معزز دامغان ضمن بیان اهمیت مقوله جمعیت در اقتدار ملی و لزوم ارتقای آگاهی عموم مردم در زمینه پیامدهای سالمندی جمعیت، حرمت سقط جنین و اهمیت صیانت از تحکیم خانواده سخنرانی نمود.
در پایان از بهورزان و مراقبین سلامت که در ترویج فرهنگ حمایت از بنیان خانواده مشارکت داشته و در سال 1402 نسبت به سال گذشته افزایش موالید زنده داشته اند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.