تعداد دانش آموختگان دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون از مرز 12 هزار نفر عبور کرد

تعداد دانش آموختگان دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون از مرز 12 هزار نفر عبور کرد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، بیان کرد: از بدو تاسیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکنون، این دانشگاه 12 هزار و 198 نفر دانش آموخته در مقاطع مختلف تحصیلی داشته است.

دکتر رزیتا هدایتی ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت ها و زحمات ارزشمند تمامی اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه به ویژه معاونت آموزشی دانشگاه در اشاعهٔ تعلیم، تربیت و توسعه علم و دانش و آرزوی سرافرازی و نیل به زندگی سعادتمندانه برای دانش آموختگان این دانشگاه، گفت: در سال تحصیلی 1402-1401 تعداد 642 نفر از دانشجویان مقاطع تحصیلی تخصص بالینی، دکتری (PhD)، دکترای عمومی، کارشناسی ارشد ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فارغ التحصیل شدند.

وی افزود: درراستای مشارکت و بهره مندی از توانمندی های دانش آموختگان، تحکیم روابط دوستانه دانشگاهی، تبادل اطلاعات علمی و فرهنگی، ارتقای سطح آگاهی تخصصی و ارائه برخی خدمات و تسهیلات به دانش آموختگان؛ سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی سمنان  از سال 1400 راه اندازی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه تصریح کرد: دانش آموحتگان فرهیخته دانشگاه می توانند از طریق سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با تبادل اطلاعات، توانمندی ها و تجربیات ارزنده  خود ما را دررستای اعتلای دانشگاه و افزایش سطح سلامت جامعه همراهی نمایند.

سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

 

  • کد خبر : 47246
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *