تجلیل از کارکنان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

تجلیل از کارکنان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت چهارم مهر ماه روز ملی بهداشت محیط، کارکنان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه در آئین گرامیداشت روز بهداشت محیط با اشاره به نقش موثر و بی بدیل واحد بهداشت محیط در پیشبرد و ارتقاء اهداف بهداشتی،  از فعالیت ها و زحمات کارکنان این شهرستان در عرصه بازرسی، نظارت و پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم تقدیر و تشکر نمود.

دکتر سهراب یداللهی با اهدای هدایایی به مهندس مجتبی افشین و مهندس ملیحه خراسانی، از زحما این کارکنان قدردانی کرد.

 

  • کد خبر : 46620
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *