بیستمین جلسه هم اندیشی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال ١۴٠٢
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، یک شنبه ٢٩ مرداد ١۴٠٢ بیستمین جلسه هم اندیشی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جاری با حضور قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و کارشناسان ستادی این مرکز برگزار شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته از اهمیت همدلی و تلاش صاحبان فرآیند نیروهای ستادی و عملیاتی برای ارائه خدمات با کیفیت فوریت های پزشکی به صورت ویژه تاکید کرد.
پژمان قرائیان گفت: جلسات هم اندیشی به طور مستمر و منظم، یک شنبه هر هفته از ساعت ٨ تا ١٠ و با حضور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و کارشناسان ستادی این مرکز تشکیل و موضوعات مختلف این حوزه به بحث گذاشته می شود.
گفتنی است: تا به امروز ١٠٣ مصوبه در حوزه های فنی آمبولانس ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، آموزش، سلامت روان کارکنان،سامانه اورژانس پیش بیمارستانی همچنین فرهنگی و اطلاع رسانی در خصوص انعکاس زحمات کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی مطرح شده است که از این تعداد ۶٠ مصوبه اجرایی و ۴٣ مصوبه درحال پیگیری می باشد.از جمله مصوبات این جلسات راه اندازه پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی١٧ شهریور و مهماندوست که در تیر و مرداد ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت می توان اشاره کرد.