بیست و پنجمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

بیست و پنجمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیست و پنجمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارایی معاون فنی مرکز بهداشت استان و مدیران حوزه معاونت بهداشتی در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه مطابق جلسات گذشته در جهت دانش افزایی همکاران، مقاله ایی در خصوص ارزیابی تجربه برون سپاری خدمات در شهر، توسط نفیسه بنایی مسئول آموزش بهورزی  معاونت تشریح و بررسی شد و همچنین مهندس حمیده پرچ گزارشی از اقدامات گروه سلامت محیط در خصوص حفظ و آمادگی در زمینه مدیریت بیماری های تنفسی واگیر ارائه نمود.

سپس دکتر محمد ناصر رهبر مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی نیز با توجه به ورود واکسن روتاویروس به سبد واکسیناسیون دانشگاه به ارائه گزارشی در این خصوص پرداخت.

در ادامه گزارشی از برپایی، تعداد و نحوه خدمت رسانی بیمارستان سیار، در ستاد مرکزی دانشگاه توسط مهدیه سلطانی کارشناس مدیریت کاهش خطر بلایا و حوادث معاونت بهداشتی و رابط پدافند غیر عامل دانشگاه در معاونت ارائه گردید و همچنین در این جلسه از همکاری موثر دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر شیرازه معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و تمامی همکاران معاونت که جهت برپایی و تجهیز این بیمارستان تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمود. 

 سپس مصوبات مطرح شده جلسه قبل مورد بازخوانی و بررسی قرار گرفت و هر یک از همکاران حاضر در جلسه در مورد مباحث مطرح شده نظرات خود را بیان نمودند و در پایان دکتر کسائیان، به اهمیت انجام دقیق نظارت و پایش از واحدهای تحت پوشش معاونت بهداشتی تاکید کرد.

  • کد خبر : 54630
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *