بیست و نهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیست و نهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و مدیران گروه های ستادی معاونت در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه، صورت جلسه هفته قبل مرور و بررسی شد و همچنین از مدیران خواسته شد در خصوص محور های همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با برنامه نظام ارجاع و نظام خانواده موارد مرتبط را در اسرع وقت به واحد آموزش سلامت ارائه نمایند.
سپس در خصوص ارائه عملکرد فعالیت های معاونت بهداشتی در غالب اینفوگرافی بحث و تبادل نظر شد و در ادامه جلسه، مهندس عباس دارایی معاون فنی معاونت، توضیحاتی در خصوص روال انجام پایش های عالی نظارتی، ارائه دقیق بسته های پایش و چگونگی ارائه شاخص ها به نحوی گویا و قابل تفسیر مواردی را ذکر کرد و بر حضور دو نماینده از معاونت محترم توسعه در پایش های عالی نظارتی تاکید نمود.
در پایان در خصوص برنامه های واحد های فنی بحث و تبادل نظر شد و هر یک از مدیران نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
لینک کوتاه خبر :