بزرگداشت هفته سلامت روان در شهرستان سرخه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای بزرگداشت هفته سلامت روان (18 الی 24 مهر)، جلسه برون بخشی برای هماهنگی برنامه های این هفته ویژه کارکنان ادارات تحت پوشش شهرستان سرخه به همت واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه بر اهمیت سلامت روان در جامعه جهانی تاکید و بیان نمود: کارکنان دولت در جهت رشد و ارتقا سلامت روان وظایفی در قبال جامعه عمومی داشته و باید در راستای این وظایف تلاش نمود.
دکتر سهراب یداللهی ادامه داد: در راستای بزرگداشت این هفته، در روز پنجشنبه بیستم مهر ماه سال جاری مسابقه و فعالیت ورزشی ویژه کارکنان ادارات شهرستان سرخه برگزار و نرمش صبحگاهی و مسابقه های دارت و تفنگ بادی اجرا و در پایان مراسم جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.
لینک کوتاه خبر :