برگزاری کلاس های آموزشی کنترل عفونت و بهداشت محیط در بخشهای مختلف بیمارستان کوثر

برگزاری کلاس های آموزشی کنترل عفونت و بهداشت محیط در بخشهای مختلف بیمارستان کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ کارشناسان کنترل عفونت و بهداشت محیط این مرکز جهت آموزش موارد مربوطه اقدام به تشکیل کلاس های آموزشی در تمامی بخش های درمانی، کلینیک و پاراکلینیک با تاکید برحضور کلیه پرسنل در سه ماهه اول سال 1402 نمودند.

در این کلاس ها مبانی آموزشی در راستای بهداشت دست، مواجهه شغلی، نیدل استیک، نظام مراقبت سندرمیک و تاکید بر ارسال نمونه التور، حفاظت فردی، پیشگیری از عفونت های بیمارستانی، انجام تیتر آنتی بادی، نحوه صحیح استفاده از مواد گندزدا، کد 20، نحوه صحیح جمع آوری و انتقال پسماندهای بیمارستانی، پاکسازی خون و ترشحات، نحوه پاکسازی پسماندهای حاوی جیوه، لزوم شستشوی مداوم بین های حمل زباله، نخوه پاکسازی خون و ترشحات، نحوه صحیح رقیق سازی محلول های ضدعفونی کننده سطوح و تجهیزات ارائه شد.

مهدیه سادات زرگر کارشناس کنترل عفونت و مهندس سحر یزدان فرد کارشناس بهداشت محیط مدرسان این دوره آموزشی می باشند.

قابل ذکر است: برای ارزیابی و ارتقاء سطح آگاهی پرسنل از موارد مطرح شده در کلاس های آموزشی، آزمون برگزار گردید و این کلاس ها تا مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

  • کد خبر : 44646
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *