برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با اخلاق حرفه ای و گزارش نویسی در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با اخلاق حرفه ای و گزارش نویسی در مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه

آشنایی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه با قوانین حقوقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه 20 خرداد 1402 کارگاه آموزشی آشنایی با اخلاق حرفه ای و گزارش نویسی با هدف افزایش مهارت نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و همکاران ستادی در سالن جلسات سلامت دانشگاه برگزار شد.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت: کارکنان اورژانس به دلیل ماهیت کار و محیط شغلی ناپایدار ضروریست با آگاهی و آشنایی ابعاد مختلف اخلاق حرفه ای، نحوه اخذ برائت و گزارش نویسی، همچنین قوانین حقوقی مأموریت های محوله علاوه بر مسائل فنی و علمی با مسائل حقوقی و قانونی مدیریت بیمار و صحنه حادثه آشنا شوند.

کارکنان اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه در این دوره مباحث مسئولیت مدنی و کیفری، انواع سهل انگاری، جرایم پزشکی، مواد قانونی مجازات اسلامی مربوط به اخذ برائت، آئین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلین حرفه های پزشکی و قوانین مربوط به رضایت و اخذ برائت، اصول گزارش نویسی را مرور کردند.

لازم به ذکر است مدرسین این کارگاه آموزشی فدائیان مدیر امور حقوقی دانشگاه و دکتر پهلوانی نژاد عضو هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی سرخه بودند. در این کارگاه آموزشی کارکنان اورژانس سمنان، سرخه و مهدی شهر و به صورت حضوری و شهرستان های گرمسار، آرادان و دامغان به صورت وبیناری به مدت 6 ساعت حضور داشتند.

  • کد خبر : 44652
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *