برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری دامغان

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری دامغان

 چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری دامغان

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور مهدی بندر آبادی فرماندار شهرستان دامغان، گلی دادستان، کاتبی مدیر آموزش و پرورش، دکتر پور محمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، دکتر محمدی رئیس بیمارستان ولایت و تعدادی از مسئولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری دامغان برگزار شد.

در ابتدای جلسه کاتبی مدیر آموزش و پرورش اهم موضوعات جلسه را شامل تعیین تکلیف در راستای ادامه فعالیت های آموزشی در ایام کرونا، مشارکت در ضدعفونی مدارس و بررسی وضعیت سرویس ایاب و ذهاب مدارس بر شمرد.

در ادمه دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان گزارشی از نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس ارائه نمود.

وی با معرفی برنامه"پزشکی خانواده" بیان نمود: قرار است این برنامه توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مشارکت مسئولین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر سازمان های بیمه گر، در شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت، از ابتدای مهرماه به صورت پایلوت در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور و دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شهرستان دامغان اجرا شود. 

دکتر پور محمدی هدف از اجرای این طرح را رسیدن به عدالت در سلامت، دسترسی عادلانه همه افراد ساکن در شهر و حاشیه شهر به همه خدمات اولیه سلامت مورد نیاز و کاهش هزینه های درمانی بیماران بر شمرد.

وی همچنین به تشریح و تببین برنامه "هر خانه یک پایگه سلامت" پرداخت و با بیان مزایای این طرح، درباره جذب سفیران سلامت توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

  • کد خبر : 27518
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *