برگزاری همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

به مناسبت هفته سلامت

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری و به مناسبت هفته سلامت (9 تا 15 اردیبهشت ماه سال 1402) و پویش برای سلامتی قدم بزن، برنامه پیاده روی  کارکنان شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و  جوانان  وآموزش و پرورش از میدان بهشتی از مسیر پارک ملت  به سمت اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این همایش مسابقات ورزشی نظیر طناب کشی ،دارت و...برگزار گردید و به برندگان جوایزی اهدا شد.

  • کد خبر : 43700
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *