برگزاری دومین جلسه پیام گزاران سلامت در شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین جلسه پیام گزاران سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه با حضور پیام گزاران سلامت ادارات مختلف شهرستان سمنان با بیان اهداف این جلسه توسط دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان آغاز و اعضای جلسه مسائل بهداشتی خود را احصاء، پیگیری و اقدامات لازم را برای حل مسائل بعمل آوردند.
در ادامه مهندس مهربانی کارشناس سازمان پسماند شهری شهرداری سمنان در خصوص عمده ترین مشکلات شهرداری در حوزه های مختلف خدمات رسانی مطالبی را ارائه و در انتها پوررضایی کارشناس مسئول آموزش شهرستان سمنان آموزشهای خود را در خصوص پزشکی خانواده ارائه نمود .
لینک کوتاه خبر :