برگزاری دوره آموزشی با عنوان مدیریت و رهبری در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دوره آموزشی "مدیریت و رهبری" در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ آبان و ۱ آذر ماه سال جاری در سالن همایشهای دانشگاه دامغان برگزار شد.
دکتر قاسم عابدی دانشیار مدیریت بهداشتی درمانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان را با مبانی علم مدیریت و رهبری ،تکنیک های آن آشنا نمود و در ادامه رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی ودرمانی ولایت هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء مهارتهای ارتباطی و رهبری مدیران، حل تعارضات، رشد فردی، شناخت قوتها و ضعفهای مدیران و همچنین به روز کردن دانش مدیریتی مسئولان و مدیران وارتقاء مهارت های عملی و اجرایی مدیران و کارکنان دانست.
این دوره آموزشی به همت واحد آموزش کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و با حضور گسترده مدیران، مسئولان واحدهای اداری و بخش های درمانی، کارشناسان به مدت دو روز برگزار شد.