برگزاری دوره آموزش عملی اطفای حریق و استفاده از انواع خاموش کننده ها در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

برگزاری دوره آموزش عملی اطفای حریق و استفاده از انواع خاموش کننده ها در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دوره آموزش عملی اطفای حریق و استفاده از انواع خاموش کننده ها روز پنجشنبه هشتم آذرماه سال جاری با توضیحات مهندس بیخوف و با حضور کارکنان بیمارستان با هدف توانمند سازی کارکنان در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی در محوطه جنوبی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد.

در این برنامه آموزشی که بر اساس استانداردهای اعتباربخشی همه ساله در این مرکز برگزار می گردد، تمامی کارکنان اداری، درمانی و خدماتی در خصوص آتش نشانی و اطفاء حریق، انواع آتش، نحوه استفاده از وسایل اطفاء حریق در محل کار و انواع آتش سوزیها ،انواع خاموش کننده ها آشنا شدند و نیز کارکنان به صورت عملی طریقه خاموش کردن آتش توسط کپسول های آتش نشانی را تجربه کردند.

آموزش ایمنی و اطفاء حریق برای بیمارستان‌ها نیز طبق قانون الزامی است و این آموزش ها می تواند به جلوگیری از صدمات یا حتی مرگ و میر در محل کار کمک کند. هنگامی که کارکنان از استراتژی های کنترل آتش آگاه باشند، می توانند هرگونه آتش سوزی کوچکی را که ممکن است رخ دهد کنترل نموده و از هرگونه تلفات جلوگیری کنند.

  • کد خبر : 54495
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *