برگزاری جلسه گروه آموزش جهت آمادگی ارزیابی اعتباربخشی آموزشی سال 1402 در بیمارستان کوثر

برگزاری جلسه گروه آموزش جهت آمادگی ارزیابی اعتباربخشی آموزشی سال 1402 در بیمارستان کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه ای با حضور کارشناسان آموزش مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت سال 1402 در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر احسان حسین زاده رئیس بیمارستان، دکتر دربان معاون آموزشی و کارشناسان آموزش این مرکز و با بررسی موضوعاتی از قبیل : آمادگی جهت ارزیابی اعتباربخشی آموزشی سال 1402، مرتفع نمودن مسائل در روند آموزشی دوره کارآموزی و کارآموزی پزشکی عمومی در بخش جراحی، گزارش اقدامات اصلاحی انجام شده در گروه جراحی بعد از بازدید اعضای تیم ارزیابان بیرونی درون دانشگاهی و ...  تشکیل گردید.

  • کد خبر : 43978
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *