برگزاری جلسه درون بخشی شاخص های میانسالان و خطرسنجی بیماری ها

برگزاری جلسه درون بخشی شاخص های میانسالان و خطرسنجی بیماری ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه درون بخشی شاخص های میانسالان و خطرسنجی بیماری ها در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه به منظور ارتقای شاخص های میانسالان و خطر سنجی بیماری ها در این جمعیت هدف به ویژه در جمعیت روستایی شهرستان و برنامه ریزی مدون آزمایشگاه مرجع سلامت بحث و تبادل نظر شد.

دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان، واحدهای فنی سلامت خانواده، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، آزمایشگاه مرجع سلامت، مسئولان مراکز روستایی خیرآباد و علا در این جلسه حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 43862
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *