برگزاری جلسه آموزشی به مناسبت هفته سلامت در دبستان نهضت اسلامی دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، به مناسبت هفته سلامت جلسه آموزشی با هدف توانمند سازی دانش آموزان با خودمراقبتی و رعایت سبک زندگی سالم اسلامی ایرانی با محوریت "بهداشت فردی" برای دانش آموزان دبستان پسرانه نهضت اسلامی دامغان، توسط صرفی کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان، در نمازخانه دبستان برگزار و مطالب لازم بیان شد.
در این برنامه سوگند نامه سفیران سلامت دانش آموزی و محتوای آموزشی سفیران سلامت دانش آموز ویژه مقطع ابتدایی و کتاب های آموزشی سلامت، پمفلت، پوستر و تقویم سالک ارائه شد.
لینک کوتاه خبر :