برگزاری برنامه فرهنگی اموزشی در پارک شقایق سمنان

برگزاری برنامه فرهنگی اموزشی در پارک شقایق سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سال جاری برنامه فرهنگی آموزشی در پارک شقایق سمنان برگزار شد.

این برنامه با هدف پاکسازی ته سیگارهای موجود در پارک شقایق با همکاری واحدهای آموزش و ارتقای سلامت و مهندسی بهداشت محیط مرکز بهدشت شهرستان سمنان، انجمن طبیعت یاران سبز سمنان و سازمان خفاظت محیط زیست به مناسبت  اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات همراه با آموزش مضرات مواد دخانی و اهدای جوایز به برندگان برگزار شد.

در این برنامه مهندس رجبی در رابطه با مضرات استعمال دخانیات و تاثیران آن بر روی محیط زیست آموزش های لازم را ارائه داد و آموزش مزایای خنده درمانی، جمع آوری ته سیگارها و اهدای جوایز به برندگان از دیگر برنامه های  این  مراسم بود.

  • کد خبر : 44428
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *