برپایی غرفه سلامت در نماز جمعه شهرستان گرمسار

برپایی غرفه سلامت در نماز جمعه شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت آخرین روز هفته سلامت به همت واحد آموزش بیمارستان معتمدی گرمسار، غرفه سلامت در نماز جمعه این هفته شهرستان گرمسار برپا شد.

کادر درمانی بیمارستان معتمدی در این ایستگاه سلامت خدماتی بهداشتی و درمانی از قبیل اندازه گیری فشار خون و قند خون برای نمازگزاران نماز جمعه شهرستان گرمسار را اراده داند و همچنین درراستای حفظ و ارتقای سطح سلامت شرکت کنندگان در نمازجمعه مطالب آموزشی را با توزیع پمفلت های آموزشی ارائه کردند.

  • کد خبر : 43909
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *