برپایی جشنی به مناسبت گرامیداشت روز بهورز در دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری به مناسبت روز بهورز، مراسم بزرگداشت بهورز با حضور دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، بهورزان پر تلاش شهرستان، مسئولان مراکز و واحدهای ستادی شبکه در عمارت باغ ایرانی برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ضمن عرض تبریک روز بهورز به تمامی بهورزان، بیان داشت: شما بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم حوزه بهداشت، مانند پرستاران که خط مقدم درمان هستند در سخت ترین شرایط فداکارانه در راه کمک به توسعه سلامت فعالیت می کنید.
دکتر سید حسن تقوی ادامه داد: با تلاش هایی که شما عزیزان در طول سالیان گذشته داشته اید شاهد ریشه کن شدن بسیاری از بیماریها هستیم و شاخص های مهم بهداشتی مانند مرگ و میر مادران و نوزادان نیز تا حد چشمگیری کاهش داشته است.
در ادامه با بازگویی خاطرات تلخ و شیرین بهورزان، اجرای برنامه های شاد و اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات خالصانه عزیزان بهورز قدردانی شد.