برنامه آموزشی پیرامون نرم افزار نیاز سنجی و فرم های آموزش در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برنامه آموزشی درراستای نرم افزار نیاز سنجی و فرم های آموزش برای نماینده های آموزش مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در رابطه با اهداف جلسه و برنامه های واحدآموزش آموزش های لازم را ارائه داد و سپس هاشمی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان مطالب آموزشی پیرامون نحوه استفاده از نرم افزار نیازسنجی و ورود اطلاعات درراستای استخراح مسائل بهداشتی و اولویت بندی آن ها بیان کرد.
آموزش در رابطه با تغییرات فرم های آماری آموزش و ارسال آن ها به مرکز بهداشت شهرستان سمنان توسط درزی حرفه کارشناس جلب مشارکت مردمی از دیگر برنامه ها بود.
لازم به ذکر است: این جلسه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.