برنامه آموزشی پیرامون نرم افزار نیاز سنجی و فرم های آموزش در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

برنامه آموزشی پیرامون نرم افزار نیاز سنجی و فرم های آموزش در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، برنامه آموزشی درراستای نرم افزار نیاز سنجی و فرم های آموزش برای نماینده های آموزش مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در رابطه با اهداف جلسه و برنامه های واحدآموزش آموزش های لازم را ارائه داد و سپس هاشمی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان مطالب آموزشی پیرامون نحوه استفاده از نرم افزار نیازسنجی و ورود اطلاعات درراستای استخراح مسائل بهداشتی و اولویت بندی آن ها بیان کرد.

آموزش در رابطه با تغییرات فرم های آماری آموزش و ارسال آن ها به مرکز بهداشت شهرستان سمنان توسط درزی حرفه کارشناس جلب مشارکت مردمی از دیگر برنامه ها بود.

لازم به ذکر است: این جلسه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

  • کد خبر : 53370
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *