برنامه آموزشی با عنوان دستورعمل جدید گروه های خودیار در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ برنامه آموزشی با عنوان دستورعمل جدید گروه های خودیار در سالن جلسات سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
نماینده های حوزه های آموزش و ارتقای سلامت مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های بهداشتی و خانه های بهداشت تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان مدعوین این برنامه آموزشی بودند و پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت و درزی حرفه کارشناس جلب مشارکت های مردمی مرکز بهداشت شهرستان سمنان آموزش های لازم پیرامون توجیه و آموزش دستورعمل جدید گروه های خودیار و تکمیل فرم های مربوطه را ارائه نمودند.
لینک کوتاه خبر :